سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
مدیر وبلاگ
 

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 62
کل بازدید : 160668
کل یادداشتها ها : 86
خبر مایه

موسیقی


muharram

تا کی قرارست محرم ها بیایند و محرم نشویم.....

صفر ها بیایند و مسافر نشویم.......

خسته ام....

از خودم......

از......................................

دلتنگم..........

برای خودم........

برای خودش.........

برای تو،ای حســـــــــــــــــــــــــــین.......

می گویند محرم برای از خود کنده شدن است.

می خواهم کنده شوم،از خودم.....

بگذرم.....

رها شوم.......

حر شوم......


گلابی نوشت:

و رسید شب اول محرم....

و هنوز زندم.......

امسال همه چیزش فرق داشته،ماه رمضونش،عرفش...

دلم آروم و قرار نداره.....

به رسم ادب،اذن ورود به محرم رو از مادر سادات می گیریم.

خانوم،اجازه هست.....؟

اسلام علیک یا ایتها الصدیقه الشهیده

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ