سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش، فراموشی و تباهی اش، گزارش آن به نا اهل است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مدیر وبلاگ
 

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
کل بازدید : 160175
کل یادداشتها ها : 86
خبر مایه

موسیقی


روا بود که گریبان ز هجر پاره کنم ...
 

دلـــــم ....

 

دلم هوای تو کرده ...

 

بگـــــــــو چه چاره کـــنم؟!

 

دل من گم شد،اگر پیدا شد،

 

بسپارید امانت به رضا(ع)

 

 

و اگر از تپش افتاد دلم

 

ببریدش به ملاقات رضا(ع)

 

 

از خدا خواسته ام تا شاید

 

بگذارد که غلامش بشوم...

 

 

همه گفتند محال است،ولی

 

دل خوشم من به محالات رضا(ع)

 

می خواستم یه پست دیگه بذارم،ولی نشد!دلم یه جای دیگست.....

دلمو سال تحویل 89،فلکه آب،جلوی مهدیه جا گذاشتم....

دلمو شب ودائییه تو دارالهدایه جا گذاشتم....

دلمو تو بهشت ثامن،کنار قبر شهدا جا گذاشتم....

دلم حسینیه الزهراست....

ایشالا قسمتمون بشه.......

التماس 2آ.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ