سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]
مدیر وبلاگ
 

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 160411
کل یادداشتها ها : 86
خبر مایه

موسیقی



یا من ارجوه لکل خیر

و آمن سخطه عند کل شر

یا من یعطی الکثیر بالقلیل

یا من یعطی من سئله

یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه

تحننا منه و رحمه

اعطنی بمسئلتی ایاک

جمیع خیرالدنیا و جمیع خیرالاخره

واصرف عنی بمسئلتی ایا

جمیع شرالدنیا و شرالاخرة

فانه غیر منقوص ما اعطیت

و زدنی من فضلک یا کریم..

یا ذالجلال و الاکرام

یا ذالنعماء والجود

یا ذا المن و الطول

حرم شیبتی علی النار

بحرمت محمد و اله الاطهار

و این روز ها و شب ها دلتنگم..

دل تنگ روز ها و شب های عاشقی..

دل تنگ خدای مسجد جامع شهدا..

دل تنگ شب های ابوحمزه...

دل تنگ ناله های خدایی شبستان مسجد...

دل تنگ ستون ها و دیوار هایی ک روزگاری هم دم ناله هایم بودند..

راستی،آی ستون های شبستان مسجد شهدا...

مرا ب یاد می آورید..؟

هنوز هم دلتان برای فریاد ها و ناله هایم تنگ می شود..؟

و من دل تنگ..

و باز هم دل تنگ..

لا حول و لا قوه الا بالله..

العلی العظیم..

حسبنا الله و نعم الوکیل..

نعم المولا.......

و من دلتنگ...

و باز هم...........






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ