سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى از کارگزاران او کاخى شکوهمند بر افراخت امام فرمود : ] نقره‏ها سر برآورده خود را مى‏نمایاند ، این بنا توانگرى تو را رساند . [نهج البلاغه]
مدیر وبلاگ
 

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 17
کل بازدید : 160182
کل یادداشتها ها : 86
خبر مایه

موسیقی


قسمتی از سخن رانی حجه الاسلام انجوی نژاد،در مورد فجایع میانمار-شنبه 31.تیر.91

شاره ای کنیم به بحث میانمار؛میانمار 40 میلیون جمعیت دارد که از این 40 میلیون، 800 هزار نفرش مسلمانند. وفاجعه ای که الان دارد در میانمار اتفاق می افتد در قرن حاضر بی سابقه بوده است. تا چند ساعت قبل که چک کردم، 53 هزار نفر را کشته اند! و طبق فتوایی که دالایی لاما [ رهبر بوداییان ] در دیدارش با اوباما ( که امروز ماه رمضان را به مسلمانان تبریک گفته - از این طرف تبریک میگوید و از آنطرف Ok داده که شما کارت را بکن، ما اینجا در سازمان ملل حواسمان هست گند کار در نیاید! ) فتوا داده بر اخراج و کشتار این 800 هزار نفر از برمه سابق ( میانمار ) و حلّیت تجاوز به زنان. که حالا من در این وادی وارد نمیشم و خودم ابا دارم.

که چه فاجعه ای در آنجا دارد اتفاق می افتد. این نسل کشی، اگر هولوکاستی وجود داشته باشد، قابل مقایسه با هولوکاست نیست! 53 هزار نفر در همین دوماه اخیر. و هرشب هم دارد اتفاق می افتد. آمار، هرشب 200 تا، 500 تا و هزار تا بالا می رود.

خب سازمان ملل که تکلیفش مشخص است! و من تعجب می کنم اگر هنوزآدم سلیم العقلی در جهان فکر کند این‌ها طرفدار حقوق بشرند! اینکه تکلیفش مشخص است، شورای امنیت که تکلیفش مشخص است. عربستان سعودی که خودش را حامی مسلمین جهان میداند که تکلیفش مشخص است! روی این‌ها بحثی نیست؛ تکلیف ما چیست این وسط؟

خواهرها و برادرها در هرجایی که می رسند، ماجرا رو شلوغ کنند. اطلاعیه بدهند، در محیط مجازی فعال بشوند، عکس ها را توزیع کنند. روی ایمیل ها فعال بشوند، در شبکه های اجتماعی؛ حتی شبکه هایی که الان فیلتر است، اگر شما به قصد کمک به اسلام بروید، هیچ اشکالی ندارد فیلتر را بشکنید. در توییتر و فیس بوک و .. فعال بشوید و این‌ها را پخش کنید. این بر ما واجب است، که فریاد مظلومیت این‌ها را برسانیم. به هرحال در جهان یک عده مسلم اند و عاقلند،یک عده هم مسلم نیستند و عاقلند. یعنی مردم جهان نسبت به این جنایت ها بی تفاوت نمیتوانند بمانند.

اینکه فقط کپی – پیست کنید هم، نه. با ادبیات های مختلف. خودت بردار یک مقاله بنویس، خودت یک بحثی ایجاد کن. خودت روی عکس ها کار کن.
این‌ها را در شیراز پخش کنید. در استان فارس پخش کنید، و جاهای دیگر در کشور. ارتباطات قوی بشود.

اولش این است. چون هنوز موضعی که خود دولت و نظام گرفته است، موضع خیلی قوی ای نیست. خیلی بیشتر از این باید فریاد بزنند.
امروز صحبت های مقام معظم رهبری حتما باید رویش کار شود. مراجع تقلید یکی یکی دارند موضع می گیرند . باید رویش کار شود. یعنی باید بیاید در بورس.

بحث این مظلومیت وقتی پخش بشود، مجبور میشوند کاری کنند. مخصوصا روی عرب زبان ها شما کار کنید، روی کشورهای اسلامی کار کنید. مجبور میشوند بی تفاوت نباشند.

واقعا من رسالت صدا و سیما را نمیدانم چی هست. نمیدانم الان روی پرس تی‌وی یا شبکه العالم یا المنار یا جای دیگر دارند کار می کنند یا نه؟ ولی این فاجعه باید صبح تا شب ِ صدا و سیما را بگیرد! باید مردم را از آب خوردن بیندازد. ما مسلمانیم! مسلمان علوی هستیم. 
روی این باید کار بشود. حتی بنظر من باید آنقدر کار بشود که تبلیغات دشمن راجع به سوریه تحت الشعاع قرار بگیرد . ( راجع به سوریه جلسه قبل توضیح کامل عرض کردم که داستان آنجا چی هست ) یعنی الان باید آنقدر فشار بیاید روی سازمان ملل، که سازمان ملل قبل از هر تصمیمی راجع به هر کشوری، مجبور بشود روی این قضیه کار کند. 

خب این توقع ما از صدا و سیما، از دولت، از قوه مقننه، از قوه قضاییه و از مراجع تقلید این است که واقعا روی این قضیه کار کنند و 53 هزار شهیدی که تا الان داده شده و هر روز و هر شب اضافه می شود.
خطبا، هیئت ها باید موضع بگیرند و کار کنند و باید به گونه ای بشود که ان‌شاءالله در روز قدس، میانمار خیلی بزرگتر از قدس مطرح شود؛ چون فاجعه روبرو داریم. 

ما اینقدر داد می زدیم می گفتیم این دالایی لاما مشکل دارد! بعضاً جمله از او نقل می کردند که ایشان اینگونه فرمودند در عالم انسانی!! فتوا داده است برای کشتار و تجاوز به زنان. و آن‌ها هم که یک عده بودایی، و بودایی ها هم احمق ترین آدم‌های تاریخ اند! فکر می کنند اگر حرف رهبرشان را گوش نکنند، خدا ازشان ناراضی است! برمبنای اعتقادشان دارند حمله می کنند به مسلمین. 40 میلیون جمعیت دارد، 800 هزارتایشان مسلم هستند. قریب به 30 میلیون بودایی اند.

برای این فاجعه باید یک اتفاقی بیفتد. نه سران کشورهای عربی، نه کنفرانس اسلامی، نه کنفرانس خلیج فارس، هیچ خبری نیست! همه پرداخته اند به 4 تا آدمکش سوری.

دقت کنیم که تک تکمان موظفیم. بنده خطبیم، در جایگاه خودم دارم کار می کنم. هرکسی در جایگاه خودش موظف است. ادارات ما موظفند بولتن بدهند بیرون و کارمندانشان را آگاه کنند. آموزش و پرورش، دانشگاه های ما موظفند. همه جا موظفند که روی این قضیه کار شود. نمایشگاه زده بشود، بساط داشته باشیم. اگر کسی آمادگی داشته باشد برای نمایشگاه، ما در خدمتیم، کمک کنیم از نظر تبلیغ و از هر نظری.

ان‌شاءالله روی این قضیه کار بشود و دعا هم کنید. و فرمودند زیاد مخالفت خودتان را با نظام استکبار جهانی به گوششان برسانید. که این فریادها ثوابش از صلوات کمتر نیست.
یک صلوات بفرستید و به نیت لعن، که ان‌شاءالله فرشتگان از این حسینیه بشنوند، و این را در عرش بگویند و ان‌شاءالله تاثیر داشته باشد. ضمن اینکه ما فقط به دعا اکتفا نخواهیم کرد و کار خواهیم کرد، به این نیت، همانطور که امام(ره) فرمودند مشت هایتان را گره کنید و 3 بار بر سر استکبار جهانی فریاد بزنید؛ 3 بار فریاد بزنید مرگ بر آمریکا.

ان‌شاءالله خداوند به احسن وجه از همه ما قبول بفرماید. قلب امام زمان (عج) الان به درد آمده است؛ ان‌شاءالله این فجایع باعث بشود خداوند به فضلش زودتر در همین ماه مبارک، منجی عالم بشریت را برساند.

صوت سخنرانی حجةالاسلام انجوی نژاد در مورد نسل‌کُشی مسلمانان میانمار (برمه)

گلابی نوشت:

رونوشت از "ستاد حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار"







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ