سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نشانه های فقه، بردباری و دانش و سکوت است . سکوت دری از درهای حکمت است . سکوت، محبّت می آورد و راهنمای هر گونه خیری است [امام رضا علیه السلام]
مدیر وبلاگ
 

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 17
کل بازدید : 160174
کل یادداشتها ها : 86
خبر مایه

موسیقی



پلان اول:

چند روزی در گیر خوندن یکی از درسام بودم(البته ب علت وجود چیزی ب نام میان ترم!!وگرنه ما دانشجو های امروزی ک ..... بگذریم!)،و همش ب این فکر می کردم ک این درس چ قدر با موضوعات تکنیکی برخورد می کنه،همه چیز فقط حکم ابزار رو دارن برای رسیدن ب منافع،حتی نیروی انسانی!

و ما ها هم داریم ب نوعی آموزش داده میشیم ک با این تفکر بریم جلو!

ی جورایی دل زده شدم!

پلان دوم:

مدت ها بود شنیده بودم ک حضرت آقا در مورد تکنو کرات ها چیزا هایی فرمودن و این روز ها مصداق هایی هم برای صحبت های ایشون دیده میشه،اما خب حقیقتش نمی دونستم تکنوکراسی ینی چی و تکنوکرات ب کی می گن!!!!

بالاخره رفتم ببینم تکنوکراسی ینی چی!و ب کی میگن تکنوکرات!

تا جایی ک من فهمیدم،تکنوکرات از تکنیک میاد و ب کسایی ک تکنیک گرا هستن،تخصص گرا هستن،می گن "تکنوکرات".

ینی کسایی ک در تصمیم گیری هاشون در وهله اول به "دغدغه های فنی و تکنیکی" اهمیت می دن نه ب "ارزش های انسانی".

ینی اول تخصص،بعد تعهد!

پلان سوم:

حضرت آقا در سخن رانیشون میگن ک تکنوکراتها امید دشمن برای اثر بخشی ب تحریم ها هستند .

ینی اگه تکنوکرات ها بیان سر کار،باید منتظر آسیب دیدن از تحریم های دشمن باشیم.

"بله، تحریمها بی‌اثر نبود؛ می خواهند خوشحالی کنند، بکنند. تحریمها بالاخره اثر گذاشت؛ این هم یک اشکال اساسی در خود ما است. اقتصاد ما دچار این اشکال است که وابسته به نفت است. ما باید اقتصاد خودمان را از نفت جدا کنیم؛ دولتهای ما در برنامه‌های اساسیِ خودشان این را بگنجانند. من هفده هجده سال قبل به دولتی که در آن زمان سر کار بود و به مسئولان گفتم کاری کنید که ما هر وقت اراده کردیم، بتوانیم درِ چاههای نفت را ببندیم. آقایانِ به قول خودشان "تکنوکرات" لبخند انکار زدند که مگر میشود؟! بله، میشود؛ باید دنبال کرد، باید اقدام کرد، باید برنامه‌ریزی کرد. وقتی برنامه اقتصادی یک کشور به یک نقطه خاص متصل و وابسته باشد، دشمنان روی آن نقطه خاص تمرکز پیدا میکنند. ... چنانچه این زیرساختها را از قبل فراهم کرده بودیم، تحریم دشمن همین مقدار اثر منفی را هم که کرد، نمی کرد. ... ما ضعفهای خودمان را هم شناختیم. ضعف ما در اقتصاد، که به سختیِ معیشت گروه‌هائی از مردم منتهی شد، عبارت است از وابستگی به نفت (که عرض کردم این یکی از ضعفهای ما است) بی‌اعتنائی به سیاستهای کلان اقتصادی، و سیاستها و تصمیم‌گیری‌های پی‌در‌پیِ روزمرّه".

سوال:احیانن دولت 17-18 سال پیش،دولت بعضی ها نیست؟!

جالبه ک طرفداران همین بعضی ها!!!جریان معروف ب تکنوکرات در ایران هستن!

پلان چهارم:

داشتم برد سیاسی د انشکدمونو می خوندم،رسیدم ب این خبر:

"محمد باقر قالیباف در یکی از همایش های شهرداری تهران که اخیرا در برج میلاد برگزار شده، با تاکید همیشگی خود بر تعابیری مانند "عقلانیت" و "اعتدال"،  "تکنوکرات" بودن خود را پذیرفته و اعلام کرده است: "ممکن است که بگویند قالیباف ، انسان تکنوکراتی است که باید بگوییم تکنوکرات بودن چیز بدی نیست و به معنای استفاده درست از ابزار خوب و مدرن است که برای پیاده سازی یک آرمان و یک عقل متصل به وحی الهی استفاده می شود."

!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

فلاش بک:ینی ما هم تکنوکراتیم؟!!!!!!!!!!

بعد نوشت:

تخصص بهتره یا تهعد؟

جواب این سوالو از شهید چمران می گیریم:

“می گویند تقوا از تخصص لازم تر است. آن را می پذیرم.

اما می گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست.“






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ